شماره تقاضا | موضوع | محل اجرا | مدت | مبلع برآورد پایه به ریال | مبلغ ضمانت نامه شرکت در فرآخوان | برنامه زمان بندی مراحل فرآخوان | شماره مناقصه در سامانه ستاد |
---|---|---|---|---|---|---|---|
تجدید مناقصه عمومی 106/00
| اجرای عملیات تعمیرات اساسی ساختمانهای انبار پروژه واقع در ایستگاه 8
| آبادان
| 6 ماه و 14 روز
| 482ر831ر178ر9
| 000ر000ر459
| الف- مهلت دریافت اسناد ارزیابی کیفی از سامانه ستاد از تاریخ 17/6/1401 لغایت 27/6/1401
ب-آخرین مهلت ارائه و بارگذاری اسناد ارزیابی کیفی توسط مناقصه گران: مورخ 6/7/1401
| 2001092179000101
|
مناقصه عمومی 25/01
| ارائه خدمات مورد نیاز تعمیرات اساسی پارت 2 (سل های 4و5،6) برج خنک کننده واحد آب مداربسته
| آبادان
| 70 روز
| 000ر984ر489ر23
| 000ر000ر175ر1
| الف- مهلت دریافت اسناد ارزیابی کیفی از سامانه ستاد از تاریخ 17/6/1401 لغایت 27/6/1401
ب-آخرین مهلت ارائه و بارگذاری اسناد ارزیابی کیفی توسط مناقصه گران: مورخ 6/7/1401
| 2001092179000260
|
مناقصه عمومی 21/01
| اجرای عملیات مسقف نمودن مخازن واحد زلال کننده دروازه 21
| آبادان
| 240 روز
| 557ر120ر636ر131
| 000ر000ر582ر6
| الف- مهلت دریافت اسناد ارزیابی کیفی از سامانه ستاد از تاریخ 17/6/1401 لغایت 27/6/1401
ب-آخرین مهلت ارائه و بارگذاری اسناد ارزیابی کیفی توسط مناقصه گران: مورخ 6/7/1401
| 2001092179000261
|
مناقصه عمومی دو مرحله ای شماره6/01
| ترمیم و عایق کاری (پوشش ضداسید) محوطه تلمبه خانه و کانال ارتباطی تلمبه خانه تا مخازن اسید عملیات پالایش منطقه 3
| آبادان
| 194 روز
| 700ر981ر075ر10
| 000ر000ر504
| الف- مهلت دریافت اسناد ارزیابی کیفی از سامانه ستاد از تاریخ 17/6/1401 لغایت 27/6/1401
ب-آخرین مهلت ارائه و بارگذاری اسناد ارزیابی کیفی توسط مناقصه گران: مورخ 6/7/1401
| 2001092179000262
|
مناقصه عمومی 14/01
| ارائه خدمات مورد نیاز احداث خط لوله صادرات گاز مایع از اسکله 7
| آبادان
| 60 روز
| 580ر008ر421ر17
| 000ر000ر872
| الف- مهلت دریافت اسناد ارزیابی کیفی از سامانه ستاد از تاریخ 17/6/1401 لغایت 27/6/1401
ب-آخرین مهلت ارائه و بارگذاری اسناد ارزیابی کیفی توسط مناقصه گران: مورخ 6/7/1401
| 2001092179000263
|
- از مناقصه گران واجد شرایط که آمادگی و توانایی انجام هر یک از مناقصه های ذیل را دارند دعوت بعمل می آید جهت شرکت در مناقصه به سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد ) به آدرس صدرالاشاره مراجعه و پس از دریافت اسناد مربوط به ارزیابی کیفی (دفتر چه شماره یک و معیارهای ارزیابی کیفی بصورت رایگان) و مطالعه و تکمیل آن به همراه کلیه مدارک مورد نیاز مطابق با برنامه زمان بندی مربوطه، نسبت به بارگذاری اسناد مذکور در سامانه اقدام نمایند.
- تکمیل کلیه اطلاعات خواسته شده در فرمهای ارزیابی کیفی مناقصه گران به صورت دقیق و خوانا و بارگذاری تمامی مدارک و مستندات، سوابق کاری و مالی و همچنین ارائه صورت های مالی حسابرسی شده توسط سازمان حسابرسی و یا اعضای جامعه حسابداران رسمی در قراردادهای با مبلغ بیش از ده برابر نصاب معاملات متوسط الزامی است، (عدم ارایه صورت های مالی حسابرسی شده منجر به عدم انعقاد قرارداد با برنده مناقصه می شود)
در صورت عدم تکمیل و بارگذاری کامل اسناد استعلام ارزیابی کیفی و سایر مدارک فوق الاشاره، صلاحیت شرکت کنندگان قابل بررسی نخواهد بود و بارگذاری مدارک و سوابق مزبور هیچ گونه حقی را برای متقاضیان ایجاد نخواهد کرد. ضمناً مناقصه گران می بایست علاوه بر بارگذاری اسناد(حاوی رزومه، سوابق شرکت بهمراه تصویر مصدق شده آخرین تغییرات و دفترچه تکمیل شده شماره یک بهمراه اسناد مورد نیاز مندرج در دفترچه مذکور) و همچنین در صورت نداشتن رزومه و یا جهت به روز رسانی رزومه در کمیته فنی بازرگانی این شرکت ، نسبت به ارسال مدارک به آدرس کمیسیون مناقصات شرکت پالایش نفت آبادان – صندوق پستی 111 اقدام نمایند. لازم بذکر است از مناقصه گرانی که در ارزیابی کیفی تائید شوند از طریق سامانه ستاد جهت دریافت اسناد مناقصه دعوت بعمل خواهد آمد.
- مناقصه گرانی که در ارزیابی کیفی تائید شده اند در مرحله ارائه پیشنهاد می بایست تصویر تضمین شرکت در مناقصه را در پاکت الف سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد) بارگذاری کرده و اصل آن را در یک پاکت سربسته تا قبل از زمان گشایش پیشنهادها به دبیر خانه کمیسیون مناقصات واقع در دفتر مرکزی شرکت پالایش نفت آبادان تسلیم نمایند.
- اطلاعات تماس و نشانی دستگاه مناقصه گذار جهت دریافت اطلاعات بیشتر در خصوص اسناد مناقصه و ارائه پیشنهاد: آبادان- حاشیه اروند رود- جنب دروازه اصلی پالایشگاه- امور پیمانهای شرکت پالایش نفت آبادان
تلفن 53183338-061 و شماره نمابر : 53264476-061
فرم ها