فراخوان ارزیابی کیفی مناقصه 1401/03

Block title
Block content
شركت پالايش نفت آبادان در نظر دارد مناقصه های مشروحه ذیل را از طریق سامانه تدارکات الکترونیک دولت برگزار نماید، کلیه مراحل برگزاری تشریفات مناقصه از دریافت اسناد ارزیابی کیفی و سایر مراحل بعدی مناقصه از طریق درگاه سامانه تدارکات الکترونیکی دولت به آدرس WWW.SETADIRAN.IR انجام خواهد شد. لازم است مناقصه گران در صورت عدم عضویت، نسبت به ثبت نام در سایت مذکور و دریافت گواهی امضاء الکترونیکی جهت شرکت در مناقصات اقدام نمایند. ضمناً آگهی مناقصات این شرکت بصورت همزمان در روزنامه های کثیرالانتشار و وب سایت شرکت پالایش نفت آبادان به آدرس WWW.ABADAN- REF.IR درج و قابل مشاهده می باشد.
شماره تقاضاشرح کالامبلغ ضمانت نامه به ریالساعات بازگشایی پاکاتتاریخ گشایش پاکاتاسناد ارزیابی کیفی مناقصه یا سایر اسناد مناقصه شماره مناقصه در سامانه ستاد
40-90-0041800009/P03
لیفتراک 3 تن
1/534/000/000
الف- مهلت دریافت اسناد ارزیابی کیفی از سامانه ستاد از تاریخ 30/01/1401 لغایت 08/02/1401 ب-آخرین مه
الف- مهلت دریافت اسناد ارزیابی کیفی از سامانه ستاد از تاریخ 30/01/1401 لغایت 08/02/1401 ب-آخرین مهلت ارائه و بارگذاری اسناد ارزیابی کیفی توسط مناقصه گران: مورخ 22/02/1401
2001092179000032
01-90-0032151/G09
ماده شیمیایی پلی آلومینیوم کلراید (پک)
2/500/000/000
الف- مهلت دریافت اسناد ارزیابی کیفی از سامانه ستاد از تاریخ 30/01/1401 لغایت 08/02/1401 ب-آخرین مه
الف- مهلت دریافت اسناد ارزیابی کیفی از سامانه ستاد از تاریخ 30/01/1401 لغایت 08/02/1401 ب-آخرین مهلت ارائه و بارگذاری اسناد ارزیابی کیفی توسط مناقصه گران: مورخ 22/02/1401
2001092179000033
38-90-9723400050/F2
MAN TURBO
33/872 یورو- 8/980/788/208 ریال
الف- مهلت دریافت اسناد ارزیابی کیفی از سامانه ستاد از تاریخ 30/01/1401 لغایت 08/02/1401 ب-آخرین مه
الف- مهلت دریافت اسناد ارزیابی کیفی از سامانه ستاد از تاریخ 30/01/1401 لغایت 08/02/1401 ب-آخرین مهلت ارائه و بارگذاری اسناد ارزیابی کیفی توسط مناقصه گران: مورخ 22/02/1401
2001092179000034
38-90-9723400052/F2
MAN TURBO
33/872 یورو- 8/980/788/208 ریال
الف- مهلت دریافت اسناد ارزیابی کیفی از سامانه ستاد از تاریخ 30/01/1401 لغایت 08/02/1401 ب-آخرین مه
الف- مهلت دریافت اسناد ارزیابی کیفی از سامانه ستاد از تاریخ 30/01/1401 لغایت 08/02/1401 ب-آخرین مهلت ارائه و بارگذاری اسناد ارزیابی کیفی توسط مناقصه گران: مورخ 22/02/1401
2001092179000035
40-90-9742400025/P08
واحد SARP/P-1602تلمبه عمودی
350/000/000
الف- مهلت دریافت اسناد ارزیابی کیفی از سامانه ستاد از تاریخ 30/01/1401 لغایت 08/02/1401 ب-آخرین مه
الف- مهلت دریافت اسناد ارزیابی کیفی از سامانه ستاد از تاریخ 30/01/1401 لغایت 08/02/1401 ب-آخرین مهلت ارائه و بارگذاری اسناد ارزیابی کیفی توسط مناقصه گران: مورخ 22/02/1401
2001092179000036
40-90-9542400935/P08
توربوپمپ/واحد تفکیک گاز
3/494/100/000
الف- مهلت دریافت اسناد ارزیابی کیفی از سامانه ستاد از تاریخ 30/01/1401 لغایت 08/02/1401 ب-آخرین مه
الف- مهلت دریافت اسناد ارزیابی کیفی از سامانه ستاد از تاریخ 30/01/1401 لغایت 08/02/1401 ب-آخرین مهلت ارائه و بارگذاری اسناد ارزیابی کیفی توسط مناقصه گران: مورخ 22/02/1401
2001092179000037
01-90-0032025/G11
اتصالات
379/000/000
الف- مهلت دریافت اسناد ارزیابی کیفی از سامانه ستاد از تاریخ 30/01/1401 لغایت 08/02/1401 ب-آخرین مه
الف- مهلت دریافت اسناد ارزیابی کیفی از سامانه ستاد از تاریخ 30/01/1401 لغایت 08/02/1401 ب-آخرین مهلت ارائه و بارگذاری اسناد ارزیابی کیفی توسط مناقصه گران: مورخ 22/02/1401
2001092179000038

 

- از مناقصه گران واجد شرایط که آمادگی و توانایی انجام هر یک از مناقصه های ذیل را دارند دعوت بعمل می آید جهت شرکت در مناقصه به سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد ) به آدرس صدرالاشاره مراجعه و پس از دریافت اسناد مربوط به ارزیابی کیفی (دفتر چه شماره یک و معیارهای ارزیابی کیفی بصورت رایگان) و مطالعه و تکمیل آن به همراه کلیه مدارک مورد نیاز مطابق با برنامه زمان بندی مربوطه، نسبت به  بارگذاری اسناد مذکور در سامانه اقدام نمایند.

- تکمیل کلیه اطلاعات خواسته شده در فرمهای ارزیابی کیفی مناقصه گران به صورت دقیق و خوانا و بارگذاری تمامی مدارک و مستندات، سوابق کاری و مالی و همچنین ارائه صورت های مالی حسابرسی شده توسط سازمان حسابرسی و یا اعضای جامعه حسابداران رسمی در قراردادهای با مبلغ بیش از ده برابر نصاب معاملات متوسط الزامی است، (عدم ارایه صورت های مالی حسابرسی شده منجر به عدم انعقاد قرارداد با برنده مناقصه می شود)
 در صورت عدم تکمیل و بارگذاری کامل اسناد استعلام ارزیابی کیفی و سایر مدارک فوق الاشاره، صلاحیت شرکت کنندگان قابل بررسی نخواهد بود و بارگذاری مدارک و سوابق مزبور هیچ گونه حقی را برای متقاضیان ایجاد نخواهد کرد. ضمناً مناقصه گران می بایست  علاوه بر بارگذاری اسناد(حاوی رزومه، سوابق شرکت بهمراه تصویر مصدق شده آخرین تغییرات و دفترچه تکمیل شده شماره یک بهمراه اسناد مورد نیاز مندرج در دفترچه مذکور) و همچنین در صورت نداشتن رزومه و یا جهت به روز رسانی رزومه در کمیته فنی بازرگانی این شرکت ، نسبت به ارسال مدارک به آدرس کمیسیون مناقصات شرکت پالایش نفت آبادان – صندوق پستی 111  اقدام نمایند. لازم بذکر است از مناقصه گرانی که در ارزیابی کیفی تائید شوند از طریق سامانه ستاد جهت دریافت اسناد مناقصه دعوت بعمل خواهد آمد.

- مناقصه گرانی که در ارزیابی کیفی تائید شده اند در مرحله ارائه پیشنهاد می بایست تصویر تضمین شرکت در مناقصه را در پاکت الف سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد) بارگذاری کرده و اصل آن را در یک پاکت سربسته تا قبل از زمان گشایش پیشنهادها به دبیر خانه کمیسیون مناقصات واقع در دفتر مرکزی شرکت پالایش نفت آبادان تسلیم نمایند.

 

                  - اطلاعات تماس و نشانی دستگاه مناقصه گذار جهت دریافت اطلاعات بیشتر در خصوص اسناد مناقصه و ارائه پیشنهاد: آبادان- حاشیه اروند رود- جنب دروازه اصلی پالایشگاه- اداره کالا شرکت پالایش نفت آبادان  تلفن53183781-061 و شماره نمابر : نمابر53229815-061     

نوع فرآخوان: دو مرحله ای عمومی ( خرید کالا )
تاریخ انتشار آگهی نوبت اول: دوشنبه 5 ارديبهشت 1401
تاریخ انتشار آگهی نوبت دوم: چهارشنبه 7 ارديبهشت 1401
چاپ شده در روزنامه: کاروکارگر
وضعیت فرآخوان: فعال
سایر اسناد:
Block title