شماره تقاضا | موضوع | محل اجرا | مدت | مبلع برآورد پایه به ریال | مبلغ ضمانت نامه شرکت در فرآخوان | برنامه زمان بندی مراحل فرآخوان | شماره مناقصه در سامانه ستاد |
---|---|---|---|---|---|---|---|
مناقصه عمومی 77/00
| تعمیرات اساسی مخازن شماره SP2,SP3.SP4,SP5,SP12.SP13 واحد ROP بهمراه خطوط لوله مربوطه
| آبادان
| 250 روز
| 626ر649ر339ر16
| 000ر000ر817
| الف- آخرین مهلت دریافت اسناد ارزیابی کیفی از سامانه ستاد از تاریخ 11/10/1400 لغایت 21/10/1400
ب-آخرین مهلت ارائه و بارگذاری اسناد ارزیابی کیفی توسط مناقصه گران: مورخ 6/11/1400
| 2000092179000402
|
مناقصه عمومی یک مرحله ای 81/00
| اجرای عملیات تعمیرات ساختمان کارکنان و ساخت سایبان فلزی انبار پروژه شماره یک (1)
| آبادان
| 6 ماه و 7 روز
| 340ر165ر459ر10
| 000ر000ر523
| الف- آخرین مهلت دریافت اسناد ارزیابی کیفی از سامانه ستاد از تاریخ 11/10/1400 لغایت 21/10/1400
ب-آخرین مهلت ارائه و بارگذاری اسناد ارزیابی کیفی توسط مناقصه گران: مورخ 6/11/1400
| 2000092179000420
|
مناقصه عمومی 82/00
| ارائه خدمات راهبری سیستم مکانیزه سلف سرویس و کنترل و صدور فیش غذا در کلیه رستوران های شرکت پالایش نفت آبادان
| آبادان
| دو سال شمسی
| 595ر271ر719ر24
| 000ر000ر236ر1
| الف- آخرین مهلت دریافت اسناد ارزیابی کیفی از سامانه ستاد از تاریخ 11/10/1400 لغایت 21/10/1400
ب-آخرین مهلت ارائه و بارگذاری اسناد ارزیابی کیفی توسط مناقصه گران: مورخ 6/11/1400
| 2000092179000421
|
مناقصه عمومی 76/00
| اجرای عملیات زنگ زدایی و رنگ آمیزی مخازن ذخیره آب (601A,601B,603A,603B,604A,604B) مجتمع آب مدار بسته
| آبادان
| 240 روز
| 500ر666ر705ر22
| 000ر000ر136ر1
| الف- آخرین مهلت دریافت اسناد ارزیابی کیفی از سامانه ستاد از تاریخ 11/10/1400 لغایت 21/10/1400
ب-آخرین مهلت ارائه و بارگذاری اسناد ارزیابی کیفی توسط مناقصه گران: مورخ 6/11/1400
| 2000092179000423
|
- از مناقصه گران واجد شرایط که آمادگی و توانایی انجام هر یک از مناقصه های ذیل را دارند دعوت بعمل می آید جهت شرکت در مناقصه به سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد ) به آدرس صدرالاشاره مراجعه و پس از دریافت اسناد مربوط به ارزیابی کیفی (دفتر چه شماره یک و معیارهای ارزیابی کیفی بصورت رایگان) و مطالعه و تکمیل آن به همراه کلیه مدارک مورد نیاز مطابق با برنامه زمان بندی مربوطه، نسبت به بارگذاری اسناد مذکور در سامانه اقدام نمایند.
- تکمیل کلیه اطلاعات خواسته شده در فرمهای ارزیابی کیفی مناقصه گران به صورت دقیق و خوانا و بارگذاری تمامی مدارک و مستندات، سوابق کاری و مالی و همچنین ارائه صورت های مالی حسابرسی شده توسط سازمان حسابرسی و یا اعضای جامعه حسابداران رسمی در قراردادهای با مبلغ بیش از ده برابر نصاب معاملات متوسط الزامی است، (عدم ارایه صورت های مالی حسابرسی شده منجر به عدم انعقاد قرارداد با برنده مناقصه می شود)
در صورت عدم تکمیل و بارگذاری کامل اسناد استعلام ارزیابی کیفی و سایر مدارک فوق الاشاره، صلاحیت شرکت کنندگان قابل بررسی نخواهد بود و بارگذاری مدارک و سوابق مزبور هیچ گونه حقی را برای متقاضیان ایجاد نخواهد کرد. ضمناً مناقصه گران می بایست علاوه بر بارگذاری اسناد(حاوی رزومه، سوابق شرکت بهمراه تصویر مصدق شده آخرین تغییرات و دفترچه تکمیل شده شماره یک بهمراه اسناد مورد نیاز مندرج در دفترچه مذکور) و همچنین در صورت نداشتن رزومه و یا جهت به روز رسانی رزومه در کمیته فنی بازرگانی این شرکت ، نسبت به ارسال مدارک به آدرس کمیسیون مناقصات شرکت پالایش نفت آبادان – صندوق پستی 111 اقدام نمایند. لازم بذکر است از مناقصه گرانی که در ارزیابی کیفی تائید شوند از طریق سامانه ستاد جهت دریافت اسناد مناقصه دعوت بعمل خواهد آمد.
- مناقصه گرانی که در ارزیابی کیفی تائید شده اند در مرحله ارائه پیشنهاد می بایست تصویر تضمین شرکت در مناقصه را در پاکت الف سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد) بارگذاری کرده و اصل آن را در یک پاکت سربسته تا قبل از زمان گشایش پیشنهادها به دبیر خانه کمیسیون مناقصات واقع در دفتر مرکزی شرکت پالایش نفت آبادان تسلیم نمایند.
اطلاعات تماس و نشانی دستگاه مناقصه گذار جهت دریافت اطلاعات بیشتر در خصوص اسناد مناقصه و ارائه پیشنهاد: آبادان- حاشیه اروند رود- جنب دروازه اصلی پالایشگاه- امور پیمانهای شرکت پالایش نفت آبادان
تلفن 53183338-061 و شماره نمابر : 53264476-061
فرم ها