تجدید مناقصه شماره 61/96 و مناقصه شماره 55/97

Block title
Block content
شركت پالايش نفت آبادان در نظر دارد موضوع تجدید مناقصه شماره 61/96 و مناقصه شماره 55/97 را با مشخصات و شرايط كلي مشروحه ذیل از طريق مناقصه عمومي به شركت واجد شرايط واگذار نمايد
شماره تقاضاموضوعمحل اجرامدتمبلع برآورد پایه به ریالمبلغ ضمانت نامه شرکت در فرآخوانبرنامه زمان بندی مراحل فرآخواناسناد ارزیابی کیفی مناقصه یا سایر اسناد مناقصه
61/96 تجدید مناقصه عمومی یک مرحله ای
اجرای عملیات ترمیم و عایق کاری ) پوشش ضد اسید ( حوضچه خنثی سازی و محوطه اطراف واحد ROواحد تولید اصلی بخار
آبادان
134 روز تقویمی
700ر998ر155ر8
000ر000ر408
الف- آخرین مهلت تحویل اسناد ارزیابی کیفی توسط شرکتهای متقاضی : 15 روز پس از تاریخ انتشارآگهی نوبت دوم ب- آخرین مهلت ارائه پیشنهاد نرخ شرکتهایی که در ارزیابی کیفی تائید گردیده اند : روز : چهارشنبه مورخ : 26/10/1397 ج- تاریخ گشایش پیشنهاد نرخ شرکتهای تأیید شده در ارزیابی کیفی : روز : یکشنبه مورخ : 30/10/1397
55/97 مناقصه عمومی دو مرحله ای
تهیه و نصب تجهیزات برقی، مکانیکی و سازه ای به همراه تست و راه اندازی یک دستگاه آسانسور ضد انفجار 10 نفره با تکنولوژی Rack and pinion جهت واحد کت کراکر فاز 3 شرکت پالایش نفت آبادان با قابلیت راهبری تا ارتفاع 50 متر در 9 دستگاه
آبادان
8 ماه و 14 روز
000ر476 یورو 800ر169ر702 ریال
000ر000ر200ر1
الف- آخرین مهلت تحویل اسناد ارزیابی کیفی توسط شرکتهای متقاضی : 15 روز پس از تاریخ انتشارآگهی نوبت دوم ب-آخرین مهلت ارائه پیشنهاد فنی و مالی شرکتهایی که در ارزیابی کیفی تائید گردیده اند : روز : چهارشنبه مورخ : 17/11/1397 ج- تاریخ گشایش پیشنهاد نرخ شرکتهای تأیید شده در ارزیابی کیفی : روز : یکشنبه مورخ : 21/11/1397
  • از کلیه شرکتهای واجد شرایط که آمادگی و توانایی انجام موضوع مناقصه های مذکور را دارند دعوت می شود  اسناد استعلام ارزیابی کیفی مناقصه گران            ( دفترچه شماره یک و معیارهای ارزیابی کیفی ) موجود در شبکه اطلاع رسانی این شرکت به نشانیhttp://www.abadan-ref.ir  را دریافت ،  پس از مطالعه و تکمیل به همراه کلیه مدارک مورد نیاز ، اسناد مناقصه مربوط به آن شرکت ( منضم به نامه اعلام آمادگی شرکت در مناقصه ) ، وفق برنامه زمان بندی فوق به امور پیمانهای شرکت پالایش نفت آبادان تحویل نمایند .

 

  •   تکمیل کلیه اطلاعات خواسته شده در فرمهای ارزیابی کیفی مناقصه گران به صورت دقیق و خوانا و ارسال تمامی مدارک و مستندات سوابق کاری و مالی    و ... مربوطه به صورت کپی برابر اصل (مصدق شده ) که به امضای صاحبان امضاء مجاز رسیده و ممهور به مهر شرکت متقاضی باشد ، در پاکت سربسته الزامی است ، در صورت عدم تکمیل و ارسال اسناد استعلام ارزیابی کیفی و سایر مدارک فوق الاشاره ، صلاحیت شرکت کنندگان قابل بررسی نخواهد بود .
  •  نحوه ارزیابی کیفی و معیارهای مورد نظر ، به شرح مندرج در فرمهای مربوطه و پیوست اسناد استعلام ارزیابی کیفی مناقصه گران فوق الذکر می باشد.

-  تضمین شرکت در مناقصه به صورت یک یا ترکیبی از ضمانت نامه های موضوع بندهای ( الف )، ( ب ) ، ( پ )، ( ج ) ، ( چ ) و ( ح ) ماده 4 آئین نامه تضمین معاملات دولتی اخذ خواهد شد .

- ارائه مدارک و سوابق مزبور هیچ گونه حقی را برای متقاضیان ایجاد نخواهد کرد و اسناد و مدارک واصله نیز مسترد نمی گردد .

-  محل دریافت اسناد مناقصه:  آبادان – جنب درب اصلی پالایشگاه آبادان، امور پیمانهای شرکت پالایش نفت آبادان   

 

-  شماره تلفن امور پیمانهای شرکت پالایش نفت آبادان 53183338 -061 و شماره فکس جهت ارسال نامه های اعلام آمادگی : 53264476-061.می باشد .

 - ضمناً آگهی این شرکت در شبکه اطلاع رسانی شانا به نشانیwww.shana.ir  و همچنین پایگاه اطلاع رسانی این شرکت به نشانی http://www.abadan-ref.ir و نیز پایگاه اطلاع رسانی مناقصات به نشانی IETS.MPORG.IR و سامانه کشوری نظارت بر مناقصات دستگاههای اجرایی  www.TENDER.BAZRESI.IR درج و قابل مشاهده می باشد .

 

نوع فرآخوان: دو مرحله ای عمومی ( خدماتی )
تاریخ انتشار آگهی نوبت اول: چهارشنبه 7 آذر 1397
تاریخ انتشار آگهی نوبت دوم: شنبه 10 آذر 1397
چاپ شده در روزنامه: سرآغاز
وضعیت فرآخوان: فعال
سایر اسناد:
Block title